برای رزرو سالن ایروبیک کلیک کنید

این دستگاه به منظور تقلید از حرکت دویدن بدون انتقال ضربه از زمین به پاها و فشار بر مفاصل طراحی شده است درست بر عکس تردمیل. امکان دارد بعد از گذشت زمان کمی به حرکت بدون ضربه آن عادت کنید (در واقع با هر قدم زمین را لمس نمیکنید)، اما احتمالا از تاثیرات مثبت بلند مدت آن شگفت زده میشوید. استفاده از دوچرخه ثابت، این شانس را به شما میدهد که بدون نگرانی از بابت خطرات دوچرخه سواری در محیط های شلوغ و پر ترافیک شهری که امکان تصادف را افزایش میدهد، در محیط امن خانه به ورزش مشغول شوید و در وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

برای هر کدام از ما این مسئله پیش آمده است که برای تناسب اندام و یا شادابی خود بخواهیم دوچرخه سواری انجام دهیم، اما به خاطر مشغله کاری و گرفتاری های روزمره و یا نامساعد بودن آب و هوا امکان انجام این کار در بیرون از محیط خانه و یا در زمان مناسب از ما گرفته شده است. دستورالعملها را میخوانید، سپس سعی میکنید هر کاری که مدل در عکسها انجام میدهد را کپی کنید. به همین ترتیب، میتوانید از بندهای مقاومتی برای انجام تمریناتی مانند پرس سینه، یا حرکت بریدن چوب و لت جلو در حالت نشسته همراه با کشش بندها استفاده کنید.

خرید دوچرخه ثابت خانگی به دلیل اشغال فضای کمتری که نسبت به دیگر وسایل بدن سازی هوازی دارد، برای افرادی که محدودیت فضا دارند از وسایل دیگر مانند تردمیل بهتر است. شما با استفاده از دوچرخه ثابت خانگی یا دوچرخه ثابت باشگاهی نمیتوانید لذتی که در دوچرخه سواری در محیط باز میبرید را تجربه کنید. شما با استفاده از دوچرخه ثابت خانگی و یا دوچرخه ثابت باشگاهی میتوانید با توجه به شرایط و اندام خود، تنظیمات مربوط به سرعت پدال زدن و یا تنظیمات زین و پشتی خود را به طور دلخواه تغییر دهید.

همچنین ممکن است در یک روز که شرایط جوی مطلوب نیست شما قصد دوچرخه سواری را داشته باشید، به وسیله دوچرخه ثابت خانگی شما میتوانید برنامه های تمرینی مدون خود را طبق برنامه انجام دهید و به تناسب اندام خود بپردازید. پیشنهاد میکنیم که نگاهی دقیقتر به نظرات کاربر برای خود بیاورید تا ایده خوبی از آنچه که مشتریان واقعی در مورد این پد کاهنده چربی شکم میگویند، به دست آورید. عضلات شکم و باسن را سفت کرده و همزمان دست چپ و پای راست را بالا بیاورید.

تنظیمات قابل تغییر در دوچرخه ثابت اسپینینگ از دو نوع قبلی بیشتر است و حین تمرین فشار بیشتری بر روی عضلات درگیرشونده وارد میکند. رنگ قرمز آب نباتی، دستگیرههای کرومی، بوق عقب دوچرخه، و آرم آن همگی به این دوچرخه فاکتور جذاب و جالبی اضافه میکند که یافتن وسیلهای مشابه با آن را دشوار میکند و کار را برای شما سخت. اگر احساس کردید این حرکت بیش از اندازه سخت است، آن را کنار نگذارید.

با اینکه انجام تمرین در محل کار دشوار است، اما اگر دفتر کار خود را با دستگاه های تناسب اندام پر کنید، مسلما تمرین در محل کار آنقدر که فکر میکنید، سخت نیست. بندهای تمرینی استاندارد مطمئناً بد نیستند، اما اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمرینات در پارک یا محل کار و یا مسافرت را ترجیح میدهید و بطور جدی دنبال میکنید، ممکن است بخواهید برای خرید بندهای تمرینی مسافرتی و قابل حمل هزینه کنید. ایجاد کند.در تقویم مسابقات آسیایی و جهانی بدنسازی، رشته فینتس آقایان در ۱ الی ۳ دسته انجام می­شود و البته مدال­ هایش با اعتبار و اسم آسیایی و جهانی توزیع می شود اما این رشته نه در فدراسیون فعال است و نه در رقابت­ های برگزار شده در ایران هیچ تقویمی برای آن در نظر گرفته نشده است.

بنابراین باید در کنار عضله سازی در برنامه بدنسازی، همزمان چربی سوزی نیز داشته باشید تا بتوانید به یک بدن ایده آل برسید. اگر یک میز بلند دارید، تمرین دهنده تعادل ام پد با یک صفحه متحرک به شما امکان میدهد تا بتوانید بر روی صفحه ناپایدار بر شیب و چرخشها بایستید و تعادل خود را با درگیر کردن عضله مرکزی حفظ کنید. در واقع، دارای یک نگهدارنده تبلت است تا بتوانید دستگاه آی پد یا اندروید خود را بر روی آن نصب کنید و همچنین دارای اتصال هوشمند بلوتوث است که به شما امکان میدهد سرعت، مسافت و میزان سوخت کالری خود را از طریق اپلیکیشنهای رایگان متصل شونده به دوچرخه تحت نظر و کنترل قرار دهید.

یکی از مزایای تردمیل این است که کار کردن با آن راحت است و افراد با هر سنی میتوانند از آن استفاده کنند. استفاده از دوچرخه ثابت برای افراد سالخورده و یا آن دسته از افرادی که دارای آسیب دیدگی های زانو و یا کمر هستند، خیلی مناسب تر از دستگاه های بدنسازی دیگر است. لازم به ذکر است که افراد سالخورده و آن دسته از افرادی که دچار کمر درد و یا پا درد هستند، باید از این نوع دوچرخه ثابت استفاده کنند، زیرا پدال زدن در آن راحت تر و احتمال آسیب دیدگی و صدمه بسیار کمتر است.

۲- تنظیم بندی ساعات مصرف غذا برای افراد لاغر بسیار اهمیت دارد. شدت ورزش کردن یک فرد، مهم است و فعالیتهای سبک مانند قدم زدن و کار در خانه بعید است که تاثیر مثبت زیادی بر سلامت بیشتر افراد داشته باشد. چرا که شما میتوانید به هنگام رکاب زدن از روی زین خود بلند شید و مانند یک دوچرخه سوار واقعی و حرفه ای ورزش کنید. چون با استفاده از دوچرخه ثابت شما تنها یک مسابقه دوچرخه سواری واقعی را شبیه سازی میکنید و نمیتوانید خود را در محیط های واقعی که در آن عوامل مختلفی مثل وزش باد، بدی آب و هوا و یا ناهمواری مسیر در روند فعالیت شما خلل ایجاد میکند، بسنجید.

این نوع دوچرخه، از مرسوم ترین انواع دوچرخه ثابت است که استفاده ای مشابه با دوچرخه های معمولی دارد و ساختار آن نیز تقریبا شبیه دوچرخه های معمولی تعبیه شده است. ها اصلی ترین برنامه فیتنس بانوان هستند، متفاوت با نحوه انجام این تمرینات در هر چهار هفته، می تواند به شما در جلوگیری از کسالت و سرعت از دست دادن چربی کمک کند. غذاهای چربی اشباع نشده شامل آووکادو، دانه ها، آجیل ها، کره بادام زمینی، ماهی (ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی خال مخالی)، روغن ها (زیتون، بادام زمینی، کنجد) و محصولات سویا (توفو، شیر سویا) است. تغذیه در فیتنس کمی تفاوت دارد؛ فیتنس کارها مجبور نیستند پروتئین های پودری که در بازار موجود است را مورد استفاده قرار بدهند؛ آن ها باید تغذیه سالمی داشته باشند و تا می توانند سبزیجات و میوه های تازه میل کنند.البته رژیم غذایی به اضافه وزن مربوط می شود؛ افرادی که اضافه وزن بیشتری دارند در فیتنس باید کالری مصرفی خود را کاهش بدهند و حداقل برای مدتی از خوردن مواد غذایی چرب، شیرین و نشاسته ای بپرهیزند.

دستانتان را به اندازهی عرض شانه باز کنید و به آرامی وزن بدنتان را بالا بکشید. مرحلهی رو به بالا: با حفظ همان وضعیت بدنتان را با فشار آوردن روی دستها به سمت بالا بکشید. با قرار دادن دستها یا پاها روی صفحه و چرخش صفحه به سمت جلو و دور از بدنتان در حین انجام تمریناتی مانند لانچ، تمرین شکم یا پوش آپ، ناپایداری و تحرک زیادی را در هر حرکت ایجاد میکند که به درگیری و کنترل عضلات مرکزی بیشتری نیاز دارد. فیتنس اساسا به منظور قوی شدن ماهیچه های شکم و شکل گیری عضلات پا انجام می گردد در این حالت عضلات قوی می شوند، اما نه خیلی برجسته مانند عضلات بدنسازان.

به عنوان مثال، میتوانید از سیستم بند تعلیق برای انجام تمرین پارویی معکوس برای تمرین بر بخش بالایی پشت و کمربند شانهای یا از تمرینات با قرارگیری پا بر روی بندها برای فشار بر شکم استفاده کنید. این سیستم همواره به همراه یک کوله پشتی کوچک دستی با جیبهای اضافی برای حفظ و قرار دادن تلفن همراه، کارتهای شناسایی و اعتباری و کلیدهای شما عرضه میشود. تغییر سرعت در طول جلسات تمرینی ، سیستم هوازی را برای انطباق تحریک می کند. فاصله بین وعدههای غذایی را ۳ تا ۴ ساعت بطور مجزا در طول روز قرار دهید.

یک مزیتی که دوچرخه ثابت خانگی نسبت به دوچرخه سواری در محیط بیرون و یا حتی دوچرخه ثابت باشگاهی دارد این است که شما میتوانید همراه پدال زدن بعضی از کارهای دیگر را نیز انجام دهید. شما میتوانید دوچرخه ثابت خانگی یا باشگاهی مدنظرتان را با توجه به نیازهایی که دارید تهیه کنید. شاید هنگام تمرین در باشگاه استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی به وسیله ورزشکاران را دیده باشید. مثلا، میتوانید زمانی که برای کوهنوردی و یا دویدن به جنگل میروید، و وقتی که یک درخت با شاخهای محکم و قابل دسترسی پیدا کردید، میتوانید توقف کنید و کوله را آویزان و بند تمرینی را نصب کنید تا یک تمرین مقاومتی بدون رفتن به باشگاه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید